Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm tripping on words

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jim

Jim


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 12-06-13
Leeftijd : 27

Character sheet
Age: 21
Love: You are a butterfly and damn, you're hard to catch.
Extra: Yeah sorry, I have a drinking problem.

I'm tripping on words Empty
BerichtOnderwerp: I'm tripping on words   I'm tripping on words Icon_minitimezo jun 16, 2013 11:22 am

 I'm tripping on words 1371419007_2e0c87df_1371419059





Is het niet een beetje te vroeg om dronken te zijn? Die vraag had Jim inmiddels al wel twintig keer gehoord. Of het telkens dezelfde persoon was, of dat het verschillende waren... Dat wist 'ie even niet meer. Eigenlijk wist hij helemaal niet meer wat hij moest doen. Door al dat gedoe met de toekomst en de Travelers was zijn leven onmogelijk ingewikkeld geworden. Vandaag vond hij het tijd om alles even te vergeten en even een dagje alleen maar aan zichzelf te denken. Niet dat dit zo bijzonder is, maar dat maakt niet uit. Dus wankelde hij over de straten van Senmorta, zijn lievelingsstad (niet dus), kruipend van café naar café. Al die Past Travelers mochten van hem opdonderen. Het kon hem even helemaal niets meer schelen wat ze uitvoerden, daar had hij op dit moment toch te weinig verstand voor. Het schemerde nu al aardig en Jim had ergens een plekje gevonden op een soort terras aan het Square. Vanaf hier kon hij al die idioten die hier over straat liepen goed bekijken. Hoeveel mensen had hij vandaag al wel niet beledigd? Tien, twintig... Toch iets meer dan zijn gemiddelde. En toch was hij nogal verbaasd dat er niemand was die even met hem wou babbelen. Een kwartier geleden werd hij zelfs van de stoep geduwd. Hij wreef even in zijn ogen, die nu een beetje rood doorliepen door de grote hoeveelheid alcohol die hij naar binnen had gewerkt. Normaal gesproken kon hij heel goed tegen alcohol, maar toch combineert het nooit zo goed met oververmoeidheid. Jim is nog niet zo lang terug van de toekomst, maar sinds hij terug is, kan hij niet meer slapen. Twee uurtjes per nacht en dan houd het op. De nachtmerries over de toekomst blijven maar door gaan. En dat is precies de reden waarom die sukkels - genaamd Past Travelers - eens even moeten gaan nadenken. Hij legt zijn armen op het tafeltje waar hij aan zit en zijn ogen zakken bijna dicht, tot dat hij een serveerster langs ziet lopen. Dan schiet hij omhoog, met een vinger in de lucht. "Hallo - HALLO. Ja, hier. Ik wil nog een drankje bestellen. Doe maar iets sterks, maakt niet uit wat.. Ik hou van verassingen." Dat laatste kwam er meer uit als 'ekhouvenverassinge..' en daarna mompelde hij nog wat onverstaanbaars en liet zijn hoofd weer zakken. De serveerster trok haar wenkbrauwen op, maar was gelukkig wel wat gewend en het duurde niet lang voordat ze terug kwam met een fles en een klein glaasje. Met een harde klap zette ze die voor hem neer, waardoor Jim plotseling wakker schrok. "Wat is dit nou weer!" riep hij plotseling, met een geïrriteerde  uitdrukking. Maar toen hij de zorgwekkende uitdrukking op het gezicht van de serveerster zag, glimlachte hij breed naar haar en trok het flesje naar zich toe. "Dit is fantastisch, dankjewel," sprak hij zo beschaafd mogelijk. De serveerster verdween weer. "Bitch," mompelde Jimmy nog snel en zette het flesje aan zijn lippen. Wat dit ook was, het was ontzettend vies en goor  en - geweldig. Meteen kwam er weer dat verdovende gevoel in zijn hoofd waardoor hij zin kreeg in een lachbui en een heel lang dutje tegelijkertijd. Terwijl hij het flesje in één keer leeg dronk zag hij een figuur over straat lopen, niet erg ver van zijn tafel af. Hij probeerde zich te focussen op haar gezicht, en het duurde even, maar toen besefte hij wie het was. Van de schrik sputterde hij de inhoud van het flesje naar buiten en al gauw verspreidde het zich over de tafel, maar Jim stond zonder na te denken op en schoof langs de tafel heen, richting de blonde vrouw. Die blauwe ogen zou hij niet zo maar vergeten. Dit was háár. "Hé! Jij daar!" riep hij richting de vrouw terwijl hij achter haar aan sjokte, heen en weer, want in een rechte lijn lopen was nu even onmogelijk. Uiteindelijk wist hij haar toch te bereiken en pakte hij haar schouder vast. "Jij komt me bekend voor.. Oh ja! Jij bent die bitch die ik al meer dan een jaar zoek! Wat leuk," zei hij sarcastisch en sputterend in haar gezicht. Als hij nuchter was geweest, zou dit zo anders zijn gelopen. Waarschijnlijk 100 keer beter. En waarschijnlijk zou hij in een ravijn springen als hij er straks achter kwam wat hij allemaal gedaan heeft. Vooral omdat Jim zich niet kon herinneren dat hij ooit aan Amanda had laten merken dat ze iets voor hem betekende.. En door nu te zeggen dat hij al meer dan een jaar naar haar zocht - tsja. Dat was misschien niet zo'n slimme zet.  Er is immers maar één moment dat hij ooit bewust over zijn gevoelens zou praten - en dat is wanneer hij dronken is. Gelukkig kon hij nu nog even van het moment genieten, aangezien hij toch niet echt door had waar hij mee bezig was. 







-> For Amanda!
-> Haha sorry, Jim is niet zo aardig als hij dronken is.



give me everything tonight






Terug naar boven Ga naar beneden
Amanda

Amanda


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 12-06-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 20
Love: I need you to come here and save me.
Extra: I was an assassin back there. So yeah, I'm kinda badass.

I'm tripping on words Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm tripping on words   I'm tripping on words Icon_minitimezo jun 16, 2013 11:22 pm

Het was frustrerend dat ze niet op de hoogte van de datum van vandaag was. Oh, en de tijd was haar ook onbekend, ook al was het overduidelijk dat het ver in de avond was. In het motel waar ze voorlopig verbleef hing wel een klok, alleen had ze die onbewust nog geen blik waardig gegund. Ze had het natuurlijk ook aan mensen kunnen vragen - er hingen er op dit moment genoeg rond in de straten - maar dat had ze niet gedaan. Ze wilde dat zo min mogelijk wisten dat ze een Past Traveler was. Zodat ze rustig haar eigen gang kon gaan en aan haar 'plannen' kon werken. Plus dat de meeste mensen die op straat ronden hingen behoorlijk ver waren en waarschijnlijk geen normaal woord uit hun mond konden krijgen. Waarom was ze hier eigenlijk? Ze wist het niet. Misschien om er gewoon even op uit te zijn, omdat Amanda niet bepaald het type was dat een lange periode stil kon blijven zitten. Natuurlijk was het lekker geweest even rust te hebben nadat ze weer in het heden was teruggekomen, maar verder, nee. Niet haar ding. En het was ergens ook wel handig dat ze zo de manier van doen weer op kon pikken, die ze ergens toch wel een beetje kwijt was geraakt. Het verleden was nou eenmaal een stuk anders dan deze tijd, ondanks dat de technologie - op een paar verbeteringen in 2013 na - hetzelfde was.
Behoedzaam liep de blondine over straat, af en toe iemand passerend die of niet meer recht kon lopen. Het deed haar denken aan hoe ze vroeger was. Niet dat ze elke dag helemaal bezopen in het niets rondhing, maar af en toe was het wel het geval ja. Vooral na de dood van haar broer, de enige van haar familie die nog in leven was die ook een Traveler was en samen met haar een huis deelde in Senmorta. Voor even bleef ze voor een één of ander café staan, waarbij het getik dat haar hakken veroorzaakten abrupt stopte. Ze twijfelde. Aan de ene kant kon het natuurlijk geen kwaad een beetje onder de mensen te zijn, maar aangezien ze bij elke onverwachte beweging van iemand meteen het idee had aangevallen te worden leek het haar ook weer geen goed idee. Amanda trok het witte topje wat ze onder een zwart leren jackje droeg recht en besloot verder te lopen toen ze opmerkte dat er sowieso bijna alleen oude lullen binnen rondhingen. Neh. Ze sloeg een bocht om en kwam in een nieuwe straat, waar uit sommige panden harde muziek klonk. Rustig overbrugde ze de afstand van de straat, totdat ze opeens een hand op haar schouder voelde. Iemand had net ook naar geroepen, maar dat had ze niet gehoord. Een schok ging door haar heen en dankzij haar gewoontes van in het verleden schoot haar hand naar haar broekzak, waar gewoonlijk een pistool in zat. Die zat er natuurlijk niet. En dat was ook nergens van nodig. Oeps. Toen ze zich omdraaide en de status van de man zag, wist ze dat de kans klein was dat hij het opgemerkt had. En anders had hij het vast niet kunnen plaatsen. Noemde hij haar nou bitch? Verontwaardigd trok Amanda haar wenkbrauw op en tegelijkertijd herkende ze hem. "Als we daar meneertje de Future Traveler niet hebben." Haar stem had sarcastisch geklonken en ze sloeg haar armen lichtjes over elkaar. Echt, Amanda was zo vriendelijk als wat, maar het feit dat hij met z'n dronken hoofd zo'n opmerking maakte bovenop dat ze al een beetje geïrriteerd was, maakte het er niet echt beter op. "Deze bitch wenst Jim nog een gezellige avond, want ze gaat er vandoor." Ze herkende hem wel hoor, zeker. Toch leek hij haar beter te herkennen dan haar, want ze had moeite moeten doen zijn gezicht te kunnen plaatsen. Tsja, ze had het druk gehad de afgelopen tijd. Ze zou binnenkort wel met hem praten, als hij er wat beter aan toe was of zo. "Doei," zei ze met een glimlachje terwijl ze zijn hand van haar schouder afhaalde. Ah, het was best zielig voor hem, maar ze was nou eenmaal een beetje hard to get.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jim

Jim


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 12-06-13
Leeftijd : 27

Character sheet
Age: 21
Love: You are a butterfly and damn, you're hard to catch.
Extra: Yeah sorry, I have a drinking problem.

I'm tripping on words Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm tripping on words   I'm tripping on words Icon_minitimema jun 17, 2013 12:55 am

 I'm tripping on words 1371419007_2e0c87df_1371419059





Nu voelde hij toch een beetje woede in zich opkomen. Natuurlijk was die woede op dit moment onredelijk, maar wist hij veel, hij was dronken. Hij had zo lang naar haar gezocht, zó lang, hij was voor haar door de vreemdste situaties gegaan. Hij had voor haar de Derde Wereldoorlog met zijn eigen ogen moeten zien. Hij was voor haar naar de toekomst gegaan en hij was voor haar weer teruggekomen. Nu had hij haar gevonden - wat hij nog steeds niet helemaal besefte - en het eerste dat ze tegen hem zegt is:  "Als we daar meneertje de Future Traveler niet hebben." Jim keek haar niet-begrijpend aan. Hij mocht dan dronken zijn, maar hij begreep heel goed dat dit de herkenbare toon van sarcasme was. Natuurlijk, het was Amanda, maar zoiets had hij toch niet van haar verwacht. Was ze dan niet een beetje blij om hem te zien? Een beetje maar? De woede maakte daarna plaats voor teleurstelling. En verwarring. Dit was nog nooit eerder voorgekomen. Een meisje dat hém afwees. Het was altijd andersom.  Oké, hij had het daarnet misschien iets soepeler kunnen brengen, maar nu had hij het gevoel dat ze helemaal niet om hem gaf. Wist ze eigenlijk nog wel wie hij was? Het was een jaar geleden, maar Jim was haar nooit echt vergeten. Hij ging overal heen, met de gedachte in zijn achterhoofd dat hij haar misschien daar nog zou tegenkomen. Maar in de toekomst was ze niet. Daar was niets behalve ellende. Al die dode mensen, de koude sfeer, de verlaten steden, de oorlog.. Nog iets dat hij nooit zou vergeten. De eerste paar dagen was hij zelfs depressief geweest, wat hij eigenlijk niets voor hem is, maar het koste hem nogal wat moeite om te geloven wat hij had gezien. En na deze avond, als alle drank weer uit zijn systeem was en hij weer helder kon nadenken, zou hij er alles aan gaan doen om die toekomst te voorkomen. Helaas moest hij net nu Amanda weer tegenkomen. Die brengt alles weer in de war. Ze vindt het wel erg leuk hé? Om altijd Jim's leven over de hoop te gooien, en vervolgens weg te lopen? Hij had geen idee waarom hij zich zo voelde. En het was extra pijnlijk nu ze hem nauwelijks leek te herkennen. Misschien moest hij toch wat soepeler omgaan met de meisjes die hem leuk vinden, nu hij wist hoe het voelde om zo afgewezen te worden. "Deze bitch wenst Jim nog een gezellige avond, want ze gaat er vandoor," het galmde nog zo'n drie keer door zijn hoofd. Eerst verscheen er een grijns op zijn gezicht, want Amanda was nog even sassy als altijd, maar na de derde keer verdween die grijns weer. Er vandoor? Ondanks alles, kon hij dit toch echt niet geloven. "Doei," zei ze en dat voelde een beetje als de laatste steek die hem deed omvallen. Ze liep gewoon weg? Na dat hele jaar, en ze liep gewoon langs hem heen? Jim draaide zich om en keek voor een kort moment hoe de blondine bij hem weg liep en even kreeg hij bijna de neiging om haar weer gewoon te laten gaan. Om haar deze keer gewoon te vergeten. Maar dat kon hij niet. Dus kwam hij weer achter haar aan rennen, waarbij hij bijna struikelde. "Hoorde je wel wat ik net zei?" riep hij verbijsterd, en een beetje kwaad. "Ik heb een jaar naar je gezocht! Ik ben naar de toekomst geweest en terug. Heb je dan geen idee?" Zijn wanhoop weerspiegelde in zijn stem, die schor werd en begon te kraken. De laatste paar worden kwamen er nauwelijks nog uit. Zijn hoofd was vol maar verder voelde hij zich leeg. Eigenlijk wou hij gewoon slapen en nooit meer wakker worden, zonder die nachtmerries over de toekomst, maar in een droomwereld waar iedereen en de mensen waarvan hij hield veilig waren. Hij keek naar haar hand, en wou die vastpakken, zo dat ze niet nog een keer tussen zijn vingers kon weg glippen, maar hij hield zich in. Die tactiek die hij nu gebruikte werkte nog niet echt. Maar begreep ze dan niet dat.. Hij kon niet geloven dat hij haar eindelijk had gevonden - en nu dit. "Vertel me gewoon, alsjeblieft, waar je al  die tijd bent geweest.." fluisterde hij daarna, zachtjes, moedeloos, hopeloos. 











give me everything tonight






Terug naar boven Ga naar beneden
Amanda

Amanda


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 12-06-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 20
Love: I need you to come here and save me.
Extra: I was an assassin back there. So yeah, I'm kinda badass.

I'm tripping on words Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm tripping on words   I'm tripping on words Icon_minitimema jun 17, 2013 4:23 am

Ze liep van hem weg. Misschien reageerde ze nou ook weer een beetje overdreven, maar daar dacht ze op het moment zelf niet bij na. En, zoals eerder gezegd, was ze dus een beetje hard to get. Onbewust, hoor. Ze had het niet vaak door als iemand van het andere geslacht interesse in haar had. Tenminste, na het geval met Perry van een paar jaar geleden had ze moeite met het maken van contacten die dichtbij kwamen. Perry was haar vriend geweest drie jaar geleden, maar was omgekomen. Doodgeschoten. Eigenlijk was het de bedoeling geweest dat de kogel haar zou raken, maar om een lang verhaal kort te maken was dit een beetje verkeerd uitgelopen. Amanda had die opvolgende drie jaar met een enorm schuldgevoel lopen; nog steeds voelde ze zich schuldig. Nee, het was haar schuld. Ondertussen had ze het een plekje gegeven en dacht ze er niet meer over na. Het klonk misschien hard, maar ze vergat het. Je moest over dat soort dingen immers heen komen, ooit. Dat hij sowieso niet echt zin meer in het leven had en nog zonder een enig doel leefde, was een steun.
Haar goudblonde haar zwierde achter haar lichaam aan bij elke stap en de wind leek met de uiteinden te spelen. Het was nog best koud. Het dunne jackje dat ze aan had zorgde voor net iets te weinig warmte, vandaar dat ze haar armen nog steeds over elkaar heen geslagen had. Ze hoorde wel voetstappen die zich versnelden achter haar, maar de gedachten dat hij het was kwam niet bij haar op. Waarom zou hij? "Hoorde je wel wat ik net zei?" Het was hem dus toch wel. Amanda stopte met lopen, maar draaide zich nog niet om. Zachtjes beet ze op haar onderlip, niet wetend wat ze met de situatie aanmoest. Ze was geen goede  prater. Nadat hij zijn volgende woorden had gezegd - nu hij zo serieus sprak was er haast niet te merken dat hij dronken was, op het haast struikelen na - besloot ze zich om te draaien. Een jaar naar haar gezocht? Kort fronste ze nadenkend even haar wenkbrauwen, zijn woorden opnemend. Nee, ze had inderdaad geen idee! Wat moest ze dan weten? Ze had hem toch een jaar niet gezien? Ze zuchtte en ontspande wat. Ze drukte haar gekruiste armen wat strakker tegen haar aan om de warmte te bewaren. "Ik snap het niet, Jim! Waar zou ik een idee van moeten hebben? Ik heb je een jaar niet gezien." Haar stem was nu een stak zachtaardiger, maar klonk vragend en niet begrijpend. "Je kan nu wel doen alsof het allemaal mijn schuld is, maar jij bent degene die opeens dronken naar mij toe komt en me, alsof je een kleuter van vijf jaar bent, bitch noemt," zei ze vervolgens, haar stem nu iets beschuldigender. Maar ja, wat dacht hij nou? Natuurlijk herkende ze hem wel en ze was ook blij hem te zien. Het was alleen een beetje onverwachts dat hij blijkbaar zo beledigd was omdat ze tegen hem zei dat ze wegging. Hij begon opnieuw te praten, en ze luisterde naar hem. De avond was al donkerder dan normaal en hij voorspelde al regen, maar daar had ze niet op gelet. Opeens vielen er regendruppels naar beneden. Na een paar seconde viel het al met bakken uit de lucht en het zorgde ervoor dat haar haren binnen no time nat waren. "Ik.. Ik ben naar het verleden gegaan. Een jaar," mompelde ze zachtjes, door het harde geluid van de regen misschien net verstaanbaar voor Jim. Ze keek op en haar lichtblauwe ogen richtten zich op die van hem. "Waarom zocht je me?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jim

Jim


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 12-06-13
Leeftijd : 27

Character sheet
Age: 21
Love: You are a butterfly and damn, you're hard to catch.
Extra: Yeah sorry, I have a drinking problem.

I'm tripping on words Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm tripping on words   I'm tripping on words Icon_minitimema jun 17, 2013 10:30 am

 I'm tripping on words 1371419007_2e0c87df_1371419059





Nu hij zoveel drank op had, hoefde hij nergens over na te denken. Of eigenlijk; dat kon hij gewoon niet. Alles dat hij zei en deed, zou hij normaal gesproken waarschijnlijk nooit doen. Toch deed hij zijn best om zich in te houden en op een normale toon te praten, want hij besefte ergens nog wel dat het niet zou helpen om te gaan schreeuwen. En dat woord, 'bitch', had haar duidelijk niet bevallen. De schemering van eerder verdween. De miljoenen lichten op het square schenen nu fel in zijn gezicht, zo erg dat hij zijn ogen een beetje moest samen knijpen. Zijn ogen waren nu al wel rood genoeg. Hij keek even omhoog, opzoek naar de sterren, maar die zaten verstopt achter de donkere wolken. Heel even moest hij terug denken aan die ene avond dat hij Amanda voor het eerst ontmoette, die keer had hij ook naar de lucht gekeken, maar de sterren waren er toen wel. Het voelde heel erg ver weg. Zeker nu hij erachter kwam dat zij heel anders over hem dacht dan hij verwachtte. Natuurlijk kende hij haar wel een beetje, en wist dat ze nooit zo'n type was als de meisjes die achter hem aan liepen, maar dit... Hier had hij toch niet op gehoopt. Uiteindelijk draaide ze zich om en kon hij haar weer in haar felblauwe ogen kijken, al was het voor hem allemaal een beetje wazig. En waar kwam die stekende hoofdpijn opeens vandaan? "Ik snap het niet, Jim! Waar zou ik een idee van moeten hebben? Ik heb je een jaar niet gezien." Wauw. Oké. Dat was nog even de bevestiging van het feit dat het haar niet zoveel kon schelen. Geweldig. "Je kan nu wel doen alsof het allemaal mijn schuld is, maar jij bent degene die opeens dronken naar mij toe komt en me, alsof je een kleuter van vijf jaar bent, bitch noemt." Geïrriteerd keek Jim van haar weg en hield zijn schouders op. Ze moest echt even stoppen met alles zo nuchter op te nemen. Eigenlijk moest ze gewoon stoppen met praten en beginnen met hem te zoenen. Ja, dat leek hem beter. Het begon zachtjes te regenen en hij keek toe hoe Amanda's blonde haren langzaam iets donkerder werden, en hoe zijn eigen kleren aan zijn huid vastplakten. Het duurde niet lang of ze waren helemaal doorweekt. Hij reageerde niet op haar laatste beschuldiging, en uiteindelijk zei ze nog wat, maar door de stromende regen kon hij haar niet horen. "Wat?" vroeg hij met een luide stem. Hij keek om zich heen, naar alle mensen die over straat renden, op zoek naar een schuilplaats. Allerlei spullen werden naar binnen gehaald en paraplu's werden uitgeklapt. "Waarom zocht je me?" Die vraag kon hij dan wel weer goed horen, en trok ook meteen zijn aandacht. Maar hij had geen zin om nog langer in die regen te blijven staan. Het was alsof het weer nog even wou benadrukken dat dit een depressieve avond was voor Jim Hawkins. Zonder nadenken pakte hij Amanda's hand en trok hij haar mee, door een menigte, een klein caféetje verderop in. Daar hadden ze een houten overkapping voor de ingang waar nog wel meer mensen stonden te schuilen. "Er zijn twee momenten wanneer ik iemand een bitch noem. Eén: wanneer ik iemand ook echt een bitch vind. En twee: wanneer ik om iemand geef en ze hebben me verdomme in de steek gelaten! Ik was doodsbang dat je iets was overkomen, Amanda!" legde hij haar vervolgens, met een iets te schreeuwende toon, uit. Zijn gezicht was misschien net iets te dicht in de buurt van de hare, want zijn neus tikte die van haar bijna aan. Hij was niet boos, niet echt. Hij was gewoon zo bang geweest en nu bleek het dat ze perfect in orde was. Ze was alleen nooit naar hem opzoek gegaan. Het was een beetje een gewoonte van Jim om over beschermend te doen naar mensen van wie hij houd en vervolgens heel kwaad te worden als hij ze kwijtraakt. Net zoals met Leila, zijn kleine zusje. Alleen was het nu nog erger - en raarder - omdat hij half dronken was.



give me everything tonight






Terug naar boven Ga naar beneden
Amanda

Amanda


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 12-06-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 20
Love: I need you to come here and save me.
Extra: I was an assassin back there. So yeah, I'm kinda badass.

I'm tripping on words Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm tripping on words   I'm tripping on words Icon_minitimedi jun 18, 2013 4:27 am

Het water stroomde in straaltjes naar beneden, langs haar gezicht, armen en kleren, die nu trouwens tegen haar aan kleefden. Verschillende mensen om haar heen zetten het op een lopen, proberend een schuilplaats te vinden in één van de cafés. Voor even wendde Amanda haar blik af, om voor het korte moment niet geconfronteerd te worden met wat ze van binnen voelde. Ja, ze gaf om hem. Maar begreep hij het allemaal nou niet? Het was veels te ingewikkeld. Omdat Amanda zelf altijd van de "ja joh, komt wel goed, ik vind wel een oplossing" was en zo weinig problemen had, wist ze niet hoe ze met dit soort momenten moest omgaan. Ze keek weer op toen ze hem hoorde praten, en beet onbewust weer zachtjes op haar onderlip. Stomme gewoonte. "Wat?" Oh. Hij had haar niet gehoord. De regen was ook ongelofelijk hard zo opeens, nu het met bakken uit de lucht stortte. Ze probeerde zijn gezichtsuitdrukkingen in te schatten. Het was moeilijk te zien wat er in zijn hoofd omging, ook al zat zijn gezicht soms vol met emoties. Of er nou op het moment woede in hem schol of juist beschuldiging, of zelfs wat anders, wist ze niet. Ze zette nog een kleine stap in zijn richting, om van iets van een meter afstand een halve te maken. "Ik ben een jaar in het verleden geweest," herhaalde ze nog een keer, dit keer iets harder, zodat hij het zeker zou horen. Ze zag er vast zielig uit zo, helemaal doorweekt door de regen. Dat terwijl ze juist altijd een beetje een stoere uitstraling had. Terwijl ze nog steeds met haar gedachten aan het worstelen was werd haar hand plotseling gepakt - calm down Amanda, hij doet niets - en liep ze met hem mee naar een overkapping. Inderdaad misschien wat beter zo. "Er zijn twee momenten wanneer ik iemand een bitch noem. Eén: wanneer ik iemand ook echt een bitch vind. En twee: wanneer ik om iemand geef en ze hebben me verdomme in de steek gelaten! Ik was doodsbang dat je iets was overkomen, Amanda!" Oei, dat kwam onverwachts. Haar ogen stonden bedachtzaam, zijn woorden langzaam in haar opnemend. Was hij nou rakelings wat aan het vertellen omdat hij dronken was, of meende hij het? Weer moeilijk in te schatten. Door het serieuze onderwerp zou je denken dat ze zou weten dat hij het serieus meende. Maar ja. Amanda vatte alles altijd op een andere manier op.. Nonchalant. Nuchter, dus. Ja, dat was ze echt enorm. Soms was dat wel fijn, maar nu was het - alweer - een slechte gewoonte.  Waarschijnlijk werkte dat voor hem verschrikkelijk irriterend. "Laat me niet lachen! Je bent gewoon dronken, Jim. Ga naar huis. Waarom zou jij in vredesnaam om mij geven?" De laatste vraag die ze had uitgesproken had ze nu ook haast schreeuwend uitgesproken, net zoals hij de hele tijd deed. Voor hem kwam het vast over dat ze nul komma nul procent om hem gaf, maar dat was niet zo. Het omgekeerde zelfs. Maar ze kon het gewoon niet. Ze moest haar gevoelens onderdrukken. Ze kon er gewoon niet mee omgaan, hoe stom het ook klonk. Het had haar nooit goed gedaan. "Iedereen van wie ik hield is dood gegaan. Door mij, oké? Het is allemaal mijn schuld! Je vraagt wel of ik jou begrijp, maar begrijp jij mij wel? Verdomme Jim, weet je dan gewoon niet dat ik niet nog iemand wil kwijtraken? Daarom hou ik afstand van je! Je kunt het me wel moeilijker gaan maken door tegen mij te gaan lopen schreeuwen, maar ik kan dit gewoon niet, oké?!" Amanda's stem sloeg op een begeven moment over en nu zat ze al helemaal te schreeuwen. Ze haalde een keer diep adem, en ondanks dat hun gezichten maar heel weinig van elkaar verwijderd waren, bleef ze oogcontact houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'm tripping on words Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm tripping on words   I'm tripping on words Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm tripping on words
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 2013 :: Senmorta :: Town Square-
Ga naar: